Hur ska det gå?

Heeeeej allihopa. Idaaaag är jag jäääääätteglaaaad.

Eller inte. Nej, man kan undra hur det ska gå för flickan som blev skoltrött redan andra dagen. Eller skoltrött vet jag inte.. trött  över huvudtaget kanske.

Men Danny tog det med ro, spände lite här och där sen var det klart. Mina tänder ska förhoppningsvis snart vara klaaaaara. Eller snart och snart.. Det kan ta ett år.


fin bild på danny och mina tänder.. lite sneaky information där i bakgrunden,
man ser nästan att han är superproffs på att segla.


jag sparkade mig till tandvården. När jag var på väg, nästan framme, så kom jag till en brant nedförsbacke och jag tänkte att "oj, nu måste jag försöka bromsa rejält med båda fötterna." men innan jag hann göra detta kom en vulgär orkanpust (det vore fjantigt att kalla den vind) emot mig, som gjorde att jag nästan stod stilla i denna nedförsbacke. Det var rätt skönt alltså, sjukt häftigt.

Någon sådan vindpust hade jag behövt när jag var i uppförsbacken hemma sen. Jag var så trött att jag somnade vid styret och gled obemärkt ner i diket bland tistlar och gräshoppor. Först någon timma senare vaknade jag till litegrann när min granne skövlade upp mig och min cykel på sitt flak. Ja, de kom alltså förbi och som tur var så hade de precis hämtat upp en viktoriansk byrå, så de hade redan släp.

Sen dumpade de mig på min gräsmatta.



OOCH SÅ KLICKAR VI PÅ BILDEN



Din sol har landat i mitt knä och gått sönder, och våra rader trillar ut och ligger kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0