Snart tvåa på riktigt

Jag har inte soviit en enda gång idag. Därför känns det som det har vart en humligt lång dag idag. Det är gött! Det känns som klockan skulle vara åtta egentligen när den var fem. Så jag har ju hela dagen på mig att göra vad jag vill. Jag kan ju städa garderoben, åka till IKEA, och Kina när jag ändå är igång. Sen är jag hemma tidigt så jag kan sova ut innan skoldagen imorgon.

Imorgon börjar jag tvåan för andra gången. Känns skumt, men nytt och spännande. Jag kommer få nya klasskompisar, klf, nya lärare och några samma. Känner på mig att det kommer kännas ännu skummare imorgon, men jag tar med en elvisp. Alltså vad kul det kommer att k'nnas i mitten av terminen när jag tröttnat på skolan och är pissed off på sjukdomen. Så jag säger att det inte blir så. Nu ska jag gå om, yeah.

Och som Alex Karev skulle ha sagt: dude, she's a repeater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0