To much of anything can make you sick

-den raden har jag på hjärnan. Från låten #fight for this love# med Cheryl Cole. Jag kan inte få bort den. Nej det går inte. Har försökt med tvål, tvättmedel och lacknafta. Den sistnämna gav mig vatten i öronen. Fråga mig inte hur det gick till.

Alltså jag kan inte sova, för det är en räv (eller varg eller nåt) som går i min skog och har hicka... eller hosta eller så är det parningsljud. I vilket fall så låter det mycket och jag kan inte sova. Fast då bör man nämna att jag inte försökt.

Nu håller han extremt på att kväva sig själv med sitt högljudda tjut, seriöst! Kan ingen få tyst på kräket=?


En bild från ett av mina första inlägg. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0