some put their trust in their God, some put the money in the bank..

vi har lyssnat på fina små bitar denna evening. Bland annat så har vi hört Dolly Parton berätta vad hon hade med sig i sin resväska en gång: en push up-bh och ett par jeans. Låter bra. Förutom att Dolly Parton inte borde behöva en push up-bh.

Något mer om bröst vill jag inte berätta vid denna tidpunkt, dock kan jag nämna att jag funderar på att byta bredband. För glocalnet suger. Jag kan inget om några andra trådlösa (eller fulla) bredband så TIPS TACK?!

måste bara posta min gamla snygga bild nu när inlägget ändå handlar om bröst. En dag ska jag ha stora basookas som jag kan skjuta på folk med.



Kommentarer
Postat av: Jollan

Vagörru kompis? Det var längesen nu.. Har skolan börjat?

Pussipussi<3

2010-08-17 @ 15:21:16
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0