See nobody

Man är lite arg va. Lite putt. Sur. Grinig. Inget bra humör idag.

Skulle bara vilja säga att skolan får akta sig för mig. Matar man inte odjuret får man ta konsekvenserna, jag har inte fått varken mina instrumentlektioner eller enseblelektioner ALLS och jag vet inte när jag kommer få dem, men en sak är säker. Schemaläggaren känner inte mig och vet INTE hur monstret blir när det är hungrigt.

Somliga skulle kalla det PMS, men det är ju för i hela friden bara hederliga mänskliga reaktioner. FÖR I HELA FRIDEN, vad finns det för sjuka människor.

Kommentarer
Postat av: Mary

"Kan man ha pms UNDER TIDEN man har mens?"

"Alltså, p-et står ju för PREmenstruellt syndrom, alltså FÖRE mensen..."

"Jaha... har jag MS nu då eller?"

2010-09-02 @ 11:08:26
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0