Om Gud finns, så måste han existera

morgon och diskussionen om det ontologiska argumentet fortsätter. Idag vid ett något tidigare skede, nämligen vid frukosten. Skillnaden idag var att jag faktiskt lyckade förstå litegrann. Vad jag förstod minns jag inte, typiskt. Jo just det. Om det är möjligt att det finns en fullkomlig varelse, så måste den existera. SÅ var det! Och jag fattar det.. typ. Men det är invecklat.

Sen fick jag starka belägg för att gröten var god denna morgon. Säkra källor sa att Gösta hade gjort den. Nämligen han själv. Och mycket riktigt, It was delicios!



Vad händer nu då? Thomas rakar sig, medan vi viker foldrar. Foldrar? Japp, vi skrev texter som vi la i en folder. Sen idag ska vi gå till Stenungsund och dela ut dem och prata med folk. ELler som Thomas föreslår; tala i krigstungor över dem. Hmmm jaa.


Kommentarer
Postat av: Anna Bäckelie

Hahah, Anna du är rolig :) Dina niciga inlägg om vår tid på ön gen mig härliga flashbacks! :D Wounderbaum! :)

2010-08-11 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0