Helt och hållet

nu har jag helt och hållet gjort bort mig här. Nää jag har bara låst ute mig. OCh det är klart att jag inte trodde på riktigt att Mary trodde jag var på ungnen. Jag har ju ingen pojkvän och det borde alla som läser min blogg veta att jag inte går och blir gravid bara sådär, hihi. :)

Iallafall, jag gick in och våldgästade grannhuset eftersom ingen kom och öpnnade. Så hittade jag en liten gosse på Mattias rum, ty det var Mattias. Så jagade jag ner honom till köket och passade på att ta hans dator. Så därför sitter jag här nu. Fruktansvärt våldgästande alltså.

Jag tror inte han vill att jag sjunger, men det gör jag ändå. Odräglig kusin/granne jag är.

Kungsgatan luktade äppplemos idag. Det var hus konstigt som helst, HELA kungsgatan ner luktade äpplemos. Hur stor chans är det egentlgien. Eller man kanske ska säga risk. Äpplemos luktar väl inte sådär jättegott.



Heeej imorgon drar klassen till Göteborg och dumpar mig där.
Nä om man skulle ta och sticka nu kanske. Mamma kommer snart hem och jag har garn så det räcker. Hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0