För två år sedan denna dag

Den 30:onde Augusti 2008 föddes Solflinganbloggen. Då tog jag steget, trevande och försiktigt, att skapa en blogg. I mitt första inlägg lovade jag ett andra inlägg, och mycket riktigt blev det fler. Idag, två år senare, ligger räkningen på 2453 stadiga blogginlägg och jag är otroligt glad att jag tog initiativet då. Det blev en blogg, men samtidigt så mycket mer än en blogg.


Det började med tre ynka kategorier: allmänt, flätor & frisyrer och musik. Nu är det betydligt fler:
  • Asikter
  • Aventyr
  • Bus
  • Dagens citat
  • flätor & frisyrer
  • foton
  • Från Annahand
  • Galet
  • Hemma
  • min poesi
  • mina filosoferingar
  • musik
  • rappakaalj
  • Ren kärlek
  • sjukhusrelaterat
  • skolan
  • Tandregleringen
  • Tanken slog mig
  • Tävling
  • videos
  • Viktig information
  • Vänner

  • Kommentarer
    Postat av: Jojjoma

    Hipp hipp, hurra! hurra! hurra! hurraaaaaaa! (för bloggens tvåårsdag)

    2010-08-30 @ 11:35:24
    Postat av: Emelie

    Idag är ingen vanlig dag för det är Bloggens födelsedag, Hurra! Hurra! Hurra! :P Grattis Bloggen 2 år!! :D

    2010-08-30 @ 11:50:44

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0