Filmkväldlig.

David kollar på sagan om ringen i soffan. Ja, jag lovar, det finns en ring där. Eh, mah. Nu ska jag streama en film och bli en sån där elak människa som ser på film. Förutom att jag tänkte vara snäll.

Dock ska jag inte se den på estniska. Visst, det är ett fint språk och så.. men jag har inte riktigt fattat grejen. Jag tror jag är mer en sån.. alban, du vet.

På tal om grey's anathomy. Dom har börjat bli lesbiska nu. Och så opererar dom på grisar. Fina grejer.

Nu när jag som bäst satt och tänkte på grisar kom jag på att jag börjar skolan om två nätter. Så om jag ska fixa det måste jag gå och lägga mig nu. Alltså NU. Så det blir ingen film. Lagom till att de börjar vråla i rummet bredvid.



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0