VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR?!


Nu har jag duschat och ätit frukost. Är så seg så det är inte klokt. Dumma tandställningen har lossnat och sitter i vägen jättemycket så nu kan jag bara tugga på en sida av munnen.

Jag tänkte ringa tandis men jag vill inte. Det är så jobbigt att prata med en tandsköterska, ibland är de så otrevliga.. Mamma får göra det sen när hon kommer hem.




Just nu snurrar mina tankar runt sommaren och vad jag ska göra för roligt då. Jag har en del som jag redan har planerat, men är såklart öppen för förslag. Är det någon som har båt förresten?? Jag vill SÅ gärna åka båt men vi har ju ingen själva.


Jag LÄNGTAR verkligen efter sommar. Det är ju snart! Jag blir alldeles glad och pirrig i magen när jag tänker på allt roligt som kanske kommer hända. Det enda som är spikat för mig nu är Frida & Simons bröllop den 24 Juli. Dessutom ska jag ju inte till kristendomsskolan iår så det blir annorlunda..
men jag ska:

  • Kidnappa/följa med någon som har båt
  • Fira midsommar (var någonstans?)
  • Åka till Liseberg
  • ha Jordgubbsweekend med Klas (som jag fick av Sandra i present!:D)
  • umgås med människor jag tycker om!
  • hänga i kuggavik med små fina kusiner


Vill du hitta på något med mig i sommar? Säg till nu! :)



ungefär så här såg förra sommaren ut, men också tyvärr väldigt mycket såhär:




Det tänker jag inte låta hända igen!


Kommentarer
Postat av: Anna Dahl

Hej Anna! Anna har båt! Vi har en vit liten plasteka. 20 hk motor, så man kan åka fort om man vill. Ta med mamma och pappa också så åker vi en sväng i Stigfjorden. Gillar du att bada? Det gör jag. Vi kan ta med en fikakorg och förstås våra kameror. Så kan vi fota tillsammans! Har du lust?

2010-04-26 @ 13:01:32
URL: http://www.ramshultsanna.blogspot.com
Postat av: Jojjoma

Jag vill umgås med dig! Jag vet inte om jag jobbar eller inte i sommar men gör jag inte det kommer jag ha masssssssor av tid.

2010-04-26 @ 15:26:23
Postat av: matilda'

jag vill! :)

2010-04-26 @ 18:34:13
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0