not ready yet

Följetongen var inte potenciellt redo för att publiceras än, man kan faktiskt inte släppa iväg små barn ut i vida världen hursomhelst. De måste ha lite chans att mogna först. Och den här följetongen sa då tydligt till mig idag, eller sa och sa, den visade tydligt med sitt beteende att den inte var redo för stora världen. Alldeles för omogen alltså, ni skulle bara veta..!

Detta kom jag då på medan jag sov, tre timmar skönhetssömn utan en skrikande kattgalning som störde mig. Väldigt bra. När jag sedan vaknade trodde jag i min lilla naiva hjärna att familjen var hemma, men det var dom inte. Rackabajsarna kommer inte hem förrän om en timma, machalachala.

Nu ska jag välja en låt till utmaningen.


Lalalala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0