heppo

Kristina har en åsikt. "hade det varit höst idag, så hade jag velat gå ut och lpocka svamp." Men då frågar jag henne: "Vad vill du göra idag då?" När Kristina är hemma så vänder hon alltid upp och ner på mina fina genomarbetade system. Typ som att sova istället för att städa. Eller se på film istället för att gå ut. Denna syster alltså..



Idag hade jag inte tänkt att stretcha alla mina fötter, bara en för det känns mycket bättre så. En avog men mycket smart framtid. Ännu har jag inte sett alla avsnitt på scrubs. Har nio kvar. Det är inte lika kul när inte JD är med..

Kommentarer
Postat av: matilda'

hehe, nepp inget godisförbud.

Men när jag ade ätit upp halva påskägget

fick jag ont i magen. fast man kan ändå inte sluta äta... xd därför tog jag ett äpple ;D

2010-04-04 @ 12:28:33
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0