Annu säger godnatt

Nu har hela familjen gjort slut på våra korvresurser. Så Kristina planerar desperat sin hemresa, Findus jamar sig frenetiskt till en kissetur med tratt och mamma, jag ser i syne och snubblar samtidigt som jag försöker hitta till min säng. Pappa städar fortfarande och mamma låtsas att hon viker tvätt fast egentligen hoppar hon bungyjump och får thaimassage.

Vad jag vill säga med detta:godnatt. Imorgon kommer en följetong, en riktig följetong! förhoppningsvis. Inte som den jag gjorde som bara hade två delar..

Puss och kram till er jag vill ge en puss och kram. TIllexempel Hanna Andersson. Eller Matilda Persson, som gav mig det fantalastiska namnet Annu. Mycket exotiskt. Om det var meningen vet jag inte, men det spelar ingen roll. Tyvärr kan här ej komma fler kärleksförklaringar eftersom min bättre hälft håller på att få nackspärr, ryggbrist och sömnsvårigheter. Vad min bättre hälft är vet jag inte. Om jag ens har någon. Väldigt liten är den isåfall.



GODnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0