Fotnot: Veckans ovana

Nu vill jag göra en veckans ovana. Okej gott folk! Veckans ovana är... *trumvirvel*

Skriva inlägg med föpttewr5na!


Börjar NU:
Jag löovaqr5, de 8(fdötterfna) är rena. nu ser det kla NSskle ut sapom jka<gn skrivewr med häönderna ,,,,,, mre n dfertb är bv äl bara fvör att jag är så behgåvcad på det här. Å jajaa, dert äär ganskva svårt. jsag hjart ju då masssa saslkert som jka<g skkuöllew klunnna sklrikvaö., ,menm  d
det äed ss¨¨å frulkrtamnsvääert jmlobvbbigt aty jasg terior jag slutar nnmu.


Oj helpes vad svårt det var! Det klanske ser ut som lite text men sanne mig vad det kändes som det aldrig skulle ta slut! Jag utmanar er att försöka!

(jag kör på gårdagens trend med grejer i håret)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Anna, jag älskar dig. Bara så du vet.

2010-04-27 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0