Charles is fortfarande in charge

Det var något som gjorde att jag inte ville ha det som vanligt denna natten. Jag ville inte ha mitt hår fladdrandes och hårandes på kudden som vanligt. Så nu ser mitt huvud ut som en fotboll, alias igelkott.

Massa små tuttar överallt. Elller jag menar.. hm, förresten så.. tuttar var ett rätt bra ord för dessa fjongar på mitt huvud. Nu undrar väl alla avd jag har för tutttar egentligen, ja alltså hur mina riktiga ser ut. Men det förtäljer inte historien utan ni får sitta där och undra utan något svar eller ens ledtråd. Ojdå. Det där lät lite konstigt. jag menar inte att ni ska undra hur de ser ut. Jag hoppas inte att någon sitter där och fantiserar om mina bröst nu, fast efter det här är det väl så gott som omöjligt.. OKEJ VI LÄMNAR DET ÄMNET.

Min skärm blev herlt svart förut och hela skärmen täcktes med massa liten blå text. Som var kvar i ungefär två sekunder, så det var inte så lätt att läsa.. Varför finns där text då om man ändå inte kan läsa den?  Det var ju fullt med text, över hela skärmen. Datorn gick igång igen som tur var. MEn jag tror han är ganska sjuk faktiskt. En frisk dator beter sig inte såhär.

 

Får fånga upp dessa djupa filosoferingar imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0