Charles SO is in charge

Sådär. Nu har jag jag bytt bena (på håret) och spelat in en video. YEAH! Fast egentligen har jag gjort mycket mer än bara det. SO much more, girls.



men iallafall. Jag tänkte på den låten som Ted(i scrubs)s band sjunger en gång; "charles in charge". För den är så svängig. Men grejen är att jag kan bara lite av refrängen.

DET HINDRADE INTE MIG att rocka loss;



Jag var tvungen att bättra på låten också, så jag la till lite "fasah fasha fasha".. men det är väl ingen som hör att det inte är orginal? :D Nä jag tänkte väl det.)

Eh, jag skojar. Orginalet är grymt! :)

 

Jag tror att det är dags att stänga av datorn och tänka på morgondagen. jag ska till tandis för mamma fick en tid. Till mig. Imorgon. Hos tandis.Den är 09:50. Jag vill åka till Ingrid men har ingen bil, och det har inte hon heller, hemma just då iallafall, så hon kan inte hämta mig.

Men om någon annan vill kidnappa mig efter tandis är det fritt fram!

 

Kram och sånt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är tydligen låten ur tv-serien med samma namn..

2010-04-26 @ 21:27:02
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej, visste inte att den fanns :P Haha, ser att du börjat skriva min bloggadress!?



Puss :)

2010-04-26 @ 21:31:27
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0