En ensam daaaa..g.

Helt otrloigt! Jag var JÄTTEBRA idag på pianot, han sa det! Jag har inte tränat så mycket. Så därför blev jag extra glad. Jag kan spela låten för er om ni vill sen. Det vill ni. Ja klart ni vill. Tiburtius har namnsdag idag, och det betyder mycket för mig, för jag åt frukost imorse.

Mina foffsar är i SPANIEN. Kan ni tänka er. Jag är lite sur alltså. Det är inte rättvist. Jag blir seriöst prillig!

Idag, vet ni vad jag ska göra? Jag ska komma på veckans ovana. Det var längesedan nu. Sedan ska jag bli anfallen av gangstrar och befria mig med hjälp av gummiband och stövlar. Det kommer att gå bra.

Men innan det ska jag ta och äta lunch. Man måste ju va på topp. Hoj moshivoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0