Ta din terass och gå

Nu har lilla Anna suttit och målat en stund. Eller målat och målat, jag har väl inte direkt svätt målarfärg omkring mig.. But still.

Jag vill faktiskt väldigt gärna åka till ÅH stiftsgård idag, ikväll inatt. Eller kanske framförallt deras kyrka. Det brukar alltid vara värsta woho draget på deras midnattsmässor. Jag har iochförsig bara varit med där en gång. Men det borde ju inte vara så stor skillnad denna gången. Faktiskt. Jag undrar om inte den gången var för tre år sen. Då dansade vi iallafall så taket lyfte sig och flög iväg. De kunde inte ha gudstjänster där på en hel vecka, eftersom de var tvunga att hitta taket och sätta tillbaka det.

Jag undrar lite hur jag ska göra. Tänk om jag inte får för mamma. Då måste jag ju rymma. Jag är inte alls bra på att rymma. Väldigt dålig på att ljuga också. Med den kombinationen får vi hoppas att min mamma eller pappa vill köra mig och följa med. Annars kan det gå hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0