Söt och underbar

Min lilla Matiiilda, jag ääälskar dig!

Så ville jag kommentera detta inlägg. Och eftersom det var så bra så gör jag det här offentligt, på min blogg.


Såhär skriver Matilda: "Nån gång ska jag ha konsert i en jättedusch som hela världen får plats i,
fast den får inte vara för stor. Då blir det inget bra ljud!!"

Det är ju en briljant idé, men jag undrar lite hur du har tänkt. En jättedusch, som hela världen får plats i. Men den får inte vara för stor. Ser du inget problem? Hahaha. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack så jätte mycket att du tittade in och tipsade om en vårjacka.

Nu skulle jag gärna vilja att du tittar in igen, hehe. Och följ mig mer än gärna med bloglovin. Säg till så följer jag dig med.

Tack på förhand.

2010-04-13 @ 21:00:02
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: matilda'

hahahahah! Naw <3

jo, jag tänkte så att...

det är inte färdigfinneliruligt än xd

2010-04-13 @ 23:07:01
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0