Ser jag trött ut av den här?

Nu är vi på väg hem. Det har varit en lång dag (kväll) med mycket bus med mina småkusiner. Mycket kärlek!


Stora T och E plus lilla M :)


Pappa fick köra hem trots lite sprit (;O). David fick kidnappa min dator och se på family guy medan jag och mamma gick och köpte goohodis i Kungälv. Godis lodis..

Ryska maffian åker framför oss. Eller det är vad mamma tror iallafall. "Du vet snart hoppar det ut svarta maffiosos ur dom där bilarna" Det är faktiskt lite komiskt för det åker tre likadana stora silvriga bussbilar på rad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, längtar efter er! Mysigt det ser ut.

Ha,ha, klart det är maffian! Annars kan det ju vara Viktora och Daniel som är ute och ser sig om i landet på en pre-bröllopstrip :) Hon måste ju visa honom ägorna tänker jag!

2010-04-25 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0