Lite headbang i vardagen



Innan jag gick åt jag korv med bröd hos Hanna. Vi dansade och använde dem som maraccas. Ljudet (i korven) hördes inte så bra men det såg ofattbart snyggt ut. Sedan konfronterade jag hennes hiss. Det gick bra för den var inte alls bråkig idag. På hissväggen hittade jag en cool bumsofant men jag hann inte ta kort på den och det var tråkigt för den var väldigt snygg.


Iallafall så var jag jättepunktlig och befann mig på sjukhuset klockan ett eftersom jag hade en tid med min läkare där då. När vi hade babblat sa han att jag skulle bli stucken också. Det tyckte jag såklart var inga problem så jag satte mig djärvt i provtagningsrummet och väntade.

Rätt var det var kom en sköterska in och började sticka mig i armen. "Slappna AV då" sa hon flera gånger fast jag redan gjorde det så mycket jag kunde.

**Kan man anstränga sig att slappna så mycket att man börjar spänna sig?**

Det kom faktiskt inget blod. Alls. Hon sa att det var mitt fel för att jag inte slappnade av så jag fick vänta och försöka igen. Då fick jag en glass bara för att jag hade så snygga strumpor. När jag hade väntat kom en  annan sköterska som skulle sticka mig. Hon satte den direkt och pappa slog fast att den andra sköterskan bara var dålig.

Hon hade säkert gått fel utbildning. Det tror jag. Min gissning är att hon gick floristlinjen.

Kommentarer
Postat av: Grodmaman

Typiskt praktikanter...haha!!

2010-04-08 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0