Jag orkar inte anstränga mig för det blir inte bra ändå.

Jag undrar om min olust att blogga kommer att vända. Och isåfall när. Men nu känner jag bara att blogginlägg är det som jag bryr mig minst om. Vad gör det för skillnad vad jag kluddar ner här i ett inlägg? Jag orkar inte tänka klurigt, bra, snyggt, symmetriskt som jag gör när jag bloggar. Det brukar gå lekande lätt men nu är det bara trögt. Jag orkar inte sitta här och försöka uttrycka känslor i ord, skriva flummiga roliga inlägg som ingen ändå kommenterar eller minst av allt rubrikerna. Jag brukade se det som en sport och rolig klurig grej att komma på en snygg rubrik.

Men nu är allt bara skit samma.

Kommentarer
Postat av: Jojjoma

Ja men du. Lusten återkommer eller så gör den inte det. Du kan ju ägna tiden åt att måla eller nåt :) Jag tyckte den där tavlan du höll på med (den med flickan) va väldigt fin!

2010-04-12 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0