Hoppas det går över till ett närmare årtionde på några timmar..

Just nu ser jag ut som något från 80-talet. Vilken tur att jag inte kunde sova och bestämde mig för att ta ut mina tofspluppar. För så här vill jag inte se ut imorgon.


Visst ser det lite nördigt ut? Eller ska jag säga PÖRDIGT, Hanna?



Det är jobbigt att inte kunna sova.. nu har jag läst en tjock hedenhösbok, en sån där samlingsvolym tror jag, plus en vanlig, "barna hedenhös reser till Ryssland". Det är väl fin bildning såhär sent en måndagsnatt! Säkert tack vare det som ajg har lagt ett bedårande citat till historien också.

"Den som inte kan läsa en barnbok med glädje har inte kommit långt i livet!" /Anna.



Hm, det här är inte bra. Jag borde sova nu och mampap kommer säkert bli rosenrasande när de läser att jag har skrivit inlägg såhär sent.. MEn de läser förhoppningsvis inte varje dag.. så jag hinner radera det. Eller har du något tips på vad jag ska göra? Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0