Hits men inte längre

Visste ni att det finns ett radioprogram som heter så? Det visste inte jag.

Jag har ju då gjort värsta perfekta listan med gamla låtar som man minns. ----> Blandade hits <---PERFEKT!! Vad man minns är ju inuvidiuellt som Filippa Bark skulle ha sagt. Men man borde minnas. Typ. Som

Taxi taxi taxi
Dr Bombay – Calcutta - Taxi,Taxi,Taxi

http://a.imagehost.org/0243/Dr_Bombay_CalcuttaTaxi_Taxi_001597_15-02-47.jpghttp://media.mtvne.com/manual/intl/warner/2009/SEY059816030_640x480_01.jpg

Den första på min lista har jag aldrig lyssnat på innan idag men den var så bra ;D Tomas Di leva, hahahaha. Jag har faktiskt bra låtar också, alltså. O-flummiga låtar

Aretha Franklin – (You Make Me Feel Like) A Natural Woman
The Corrs – What Can I Do - LP Original Mix


Så nu är det helt klart för att lyssna, varsågod. Dessutom, kan man lägga TILL låtar själv som man vill ha med. Är det inte fantastisk? Bara det är gamla hits. Annars,dödsstraff. Eller kanske paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0