Hej.

Hemskt mycket, eller ska man kanske säga, hemskt lite, hej.

Idag var jag på stan. Då gick jag förvi några tele 2 -killar som genast började prata med mig. De undrade en massa; om jag var arton, vilka jag ringde med..

Jag svarade: "Jag ringer med Elvis Presley."
Han gick tyvärr inte på det, sen sa han: "Jag menar vilket abonnemang du har."
"Jo, foshifoshifoshi!" Sa jag.
"Vad sa du?" frågade han och lutade undrande huvudet bakåt med rynkade ögonbryn.
Foshifoshifoshi! sa jag och gick därifrån.

Jag tänker som såhär, att de killarna borde ju SE på mig att jag har glocalnet och inte är intresserad av något annat, dessutom tycker jag att abonnemangen borde ha snyggare namn nuförtiden. Foshifoshi skulle ju vara perfekt.






(Yes, I'm immiture!)

Kommentarer
Postat av: Mary

HAHAH, DET ska jag säga till nästa telefonförsäljare som stalkar mig! Har aldrig tidigare vetat hur man skulle bli av med dem, men det är alltså så man gör...:D

2010-04-29 @ 23:26:27
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0