He. Hehehee.

Nu har jag dammsugit uppp pappas äppleskottar och mammas glasskärvor. Eller ja, det fanns inte så mycket sånt, mest damm, men om det HADE funnits så hade de varit dammsugna nu. Dock FANNS äpplekärnor. Pappa pappa pappa... har jag inte sagt åt dig att du inte ska vara så brutal när du äter äpple.

Just nu håller jag på och fräschar upp här hemma, sedan om jag får tid över är jag väldigt sugen på att pillra med bloggdesign. Så om ni har tur dyker kanske en ny design upp inom kort.. eller inom långt.

Förmodligen inom långt, för design är jättesvårt och tar lång tid.

Jag var på vero moda igår, och om någon vil köpa den här till mig, så får du gärna göra det.

 

eller så skramlar jag ihop lite från min gris.. får se om det funkar.


Kommentarer
Postat av: grodmamman

Beauty!!

2010-04-30 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0