Grållen -the movie

Nu är jag på väg till Ku som är i Stala idag. Temat är killkväll. Min gissning är att vi ska spela fotboll, göra armbrytning, svettas, göra fåniga vad och tävla om vem som kan äta mest. Men det är bara en känsla jag har.

En annan gång för ett par veckor sedan hade vi filmkväll. Vi såg på "Bolt", som de flesta tyckte var en väldigt bra film. Det gjorde vi dock inte utan konfrontationer. Utbudet av film var stort. Det fanns både klassiker, actionfilmer, komedier och sist men inte minst: traktorfilmerna vi älskar.

Jag nämner inga namn, men ni som varit på vårt KU kan nog gissa vem som tog med sig dem. Kommentaren till min förtjusning över filmen var "Ja, det är fina grejer det!" Jag var inte så förtjust över själva filmen, utan mest bara att det fanns en film om en traktor. Och inte bara en-

det fanns både "Grållen 1", "Grållen 2" och "Grållen- den fantastiska." Det jag nog blev mest förvånad över var att en av filmerna var en "långfilm" alltså ungefär 2 timmar lång.


http://www.traktorpower.se/images/produkter/Grallen.jpg
Men nu måste jag hoppa av!!
detta skulle publicerats 18:30

Kommentarer
Postat av: Jojjoma

Jag vill så otrooooligt gärna se Grållen - den fantastiska!

2010-05-01 @ 09:41:39
Postat av: Emelie

Hahahahah! Klockrent! :P

2010-05-01 @ 12:35:42
Postat av: syrran

Fantastiskt!

Jag har inga problem med att se scenen framför mig: I ett tumult av filmer, babblande och flamsande fredagströtta ku-are finns en som ståndaktigt hävdar Grållens rätt i samhälllet. Han har alltid gjort det (om än i det tysta) och kommer alltid att göra det.

2010-05-01 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0