frenstålig uppdatering trots bloggorka

Idag har jag verkligen känt INGEN energi eller inspiration till att blogga. Jag trodde att jag var den tråkigaste människan på jorden. Men efter en odefinierad tid kom jag på att jag ju inte känner alla människor på jorden, så jag kan omöjligt veta att jag är den tråkigaste.

Detta har hänt:

Förtärelse av marsipan
Martin har jonglerat
Mjölkpaket har kommit till sin rätt på mitt skrivbord
Mamma har fått spader på gossarna i familjens namn
Halva Jojjoma har fått allergisk snuva av katt
Flera har drabbats av blåbärs/chokladmustasch
Findus har jamat.. igen
Kassler har intagit köket
Mina naglar har fått en touch av vår och Johannas excellenta fingerfärdighet.



Ja och nej men inte både och. Alla barn måste sova för annars får dom inte vara uppe. Så alla som går in här och syns på statusräknaren efter elva och före sju får eventuellt inget lördagsgodis nästa helg.

Bara så ni vet. Hoppsan, nu upptäckte jag att klockan är 00:05 så jag slopar den regeln. När jag var liten var jag även morgonpigg så barnen får gå upp när de lustas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0