Det stora knepet

Jag skulle spela in mig själv när jag sjöng och plinkade. Det gick verkligen inte. Mina stämband vägrade att samarbeta och det lät ungefär som en gris som var wannabe-fjortis. Inte så snyggt.

Så jag satte mig rätta vid tv istället och gäspade. Men vad jag inte hade väntat mig var att jag gäspade såpass kraftigt att jag fällde några tårar och blev snorig. Det var helt perfekt skönt där jag satt MEN inte en näsduk i sikte.

Då fick jag en lysande idé och snöt mig i tröjan jag hade på mig. Den skulle ju ändå tvättas liksom. När jag kom på vad jag hade gjort tänkte jag "vad äckligt, Anna." men efter jag hade tagit av mig den var det inte så äckligt längre. HA! Så det ska ni veta små barn.

Ibland är det helt okej att snyta sig i tröjan, bara man tvättar den sen och ingen ser det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kom bara ihåg att man inte får snyta sig i mattan! ;)



jag läse "jag skulle spela in mig själv när jag sjöng och PINKADE. Det gick verkligen inte!" xD

2010-04-21 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0