Det börjar dra ihop sig

Min kära Frida ska gifta sig i sommar! Jag har fått äran att göra hennes frisyr på bröllopet, det känns fantastiskt roligt! I måndags kom hon hit och vi funderade på hur hon skulle ha det, jag testade en frisyr. Nu vet jag ungefär hur jag ska göra, det känns bra eftersom vi ska öva några gånger till så jag får in det. :)


Ungefär såhär blev det denna gången, hårnålarna ska inte vara där sen, bara så ni vet. ;)

Hon visade mig sin nyinköpta slöja också, superfin var den. :)

Gah jag är så nervös! Hoppas det blir bra, jag har ju aldrig gjort bröllopsfrilla förut! Men balfrisyr, så jag är ju inte helt oerfaren..
Såhär såg Frida och L ut på Balen.


Underbara minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0