Barn-flarn

Å. När jag kom hit var det någon som hade målat en jättefin halvcirkel i min statistik så jag blev glad.


Fast jag var redan glad egentlgien för jag var precis hembogserad från ett ställe med massa barn. (Jag gillar inte ordet kyrkis så jag säger inte det) Och de massa barnen var jättegoa idag. De brukar vara goa men idag var det som om någon hade klonat deras go-het så det var en enda stor go röra.

Det kom 18 barn, 19 om man räknar med mig. Men sorgligt nog är det inte så många som räknar med mig längre eftersom jag är 18 och då får man inte ha det privilegiade namnet barn längre. :(

Då är det väl tur att man får vara med barn. De vet att jag är lite sentimental med det där att jag inte är barn längre så de liksom delar med sig och är barn åt mig. Riktigt fräsande alltså.


LJUVLIGT!

(de tre magarna på mammorna hade kommit ut och var nu små vackra skrynkliga knyten.)
Brittmari fick hålla en liten.





Kommentarer
Postat av: Jollan

Gillar den nya designen skarpt! :-)



Kärlek till dig!

2010-04-30 @ 21:33:11
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0