Ysta ost

Idag ska jag till skolan halv tolv. Då ska jag äta. Ni vet, sånt där man gör i matsalen. Sen har jag lektion, tror det är engelska. Efter engelskan har jag GEMU men jag ska inte vara med på hela för då hinner jag inte till NÄL i tid.

Sen ska vi till NÄL då. Jag undrar vad dom har för strategi egentligen, dom kommer ju aldrig på vad det är för fel på mig. Tar massa blodprov hela tdien men inget resultat. Eller asså resultat blir det ju men inget som för forskningen vidare. Jag hoppas att dom hittar något nytt idag. Drömmen hade ju vart om jag fick veta vad jag hade för sjukdom och hur man handskas med den redan idag. Men jag kanske är den första med sjukdomen så dom vet nog inte så mycket om den. Man kan ju hoppas.

Jag har ätit varma mackor, det var gott. Ingen vidare frukost kanske, är ju typ som pizza. Eller ja, enda likheten är att det är smält ost TYP xD Å vi har äntligen fått hem riktig hushållsost, den är så god! Jag kan inte äta någon annan ost än den och gouda.

Ja och jag har gett min katt mat också så han är väl inte hungrig. Fast han kom aldrig. Det är därför jag tror att han inte är hungrig.

Jag bytte tilbaka till bakgrunden jag haft mest. Den är bra.


Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Fridus

mEN SE DÄR..Min hand, min bibel, mina armband, mitt träkors och min penna med alla gummibanden på ^^

2009-09-28 @ 15:08:53
URL: http://elia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa! ^^ Allt är du ;) Det var så fint.

2009-09-28 @ 15:33:15
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0