Vinnarna!

På 1:a plats kom Kristina Turesdotter med 7 rätt och en gissning på 7007 bilder.
På 2:a plats kom Martin Turesson med 6 rätt och en gissning på 4723 bilder.
På 3:e plats kom Hanna Andersson med 6 rätt och en gissning på 1734 bilder.
På 4:e plats kom Camilla Svensson med 6 rätt och en gissning på 15342 bilder.
På 5:e plats kom Britt-Mari med 5 rätt men hon missade utslagsfrågan.
På 6:e plats kom Finja med 4 rätt och en gissning på 900 bilder.

Jag har 7932 bilder i min mapp i iphoto.



GRATTIS!



klicka här för att se vad ni vunnit
klicka r för de rätta svaren på frågorna

Kommentarer
Postat av: syrran

yeah! Gött, är mest stolt över utslagsfrågan där alltså :D

Vad roligt med en tavla, jag tror jag tar den med husen på.. den kändes lite abstrakt, det är kul. Och så kan jag sysselsätta mig med att filura på vad de svart-vita plupparna är..

Jaha, en heldag också! ..vad ska vi hitta på den dagen kära du?

2009-09-05 @ 11:43:38
Postat av: Anna

spaaaa :D och party!

2009-09-05 @ 12:02:52
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0