Vad händer?

Oron maler inom mig. Det är så mycket jag undrar. Utav minsta lilla aj nu föds en tanke. En undran. Jag vill så gärna veta. Eller är det det jag vill? Jag är inte säker.. Vad är det som pågår? Det är ett mysterium.

Jag undrar vad som skulle hända med mig ifall jag fick svininfluensan nu. Hur skulle hjärtat påverkas? Skulle det vara svårt för mig att överleva eftersom hjärtat blir så ansträngt? Hur påverkas jag av en vanlig förkyldning? Jag är inte rädd för att dö, tvärtom. Jag tror det kommer vara underbart efter döden. Varför skulle jag vara rädd för det? Jag är bara rädd för smärta.

Jag kände idag när jag vaknade att klicket i huvudet har blivit värre. Nu låter det ungefär som tre puttekulor som slås mot varandra när det klickar. Förut lät det bara som ett litet klick. Jag har ingen aning om vad det är, det kan ju vara vad som helst, behöver ju inte ha någonting med sjukdomen att göra. Men man undrar ju. Och varför har jag ont i huvudet hela tiden?

Ursäkta att jag skriver så mycket om sånt här just nu, men det är det som upptar de mesta av mina tankar och det är svårt att skriva om annat. Jag kanske ska ta en bloggpaus så ni slipper läsa om det här ett tag. Återkomma när jag är frisk. Höhö. Om jag nu blir det.

Kommentarer
Postat av: Emmy

JAG vill läsa om oro och tankar och sjukhus och smärta. Åtminstone om det är så du känner. Du skriver ju fängslande oavsett vad innehållet är, så skriiiv ner allt du tänker på! :)

2009-09-05 @ 10:12:38
URL: http://esterochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0