Hulliganernas päronodlare

tralalala.. nä jag får sluta säga det nu, det börjar bli tjatigt eller? Jag skulle vilja sjunga idag, men jag får nog vänta ett tag till innan min röst har återhämtat sig.. Känner egentligen ingen glöd till att leva just nu. Allt är så jobbigt. Ångest. Ehm.. spela piano kan man göra.. vi har inte fått våra instrumentallektioner än, shame on you schemaläggaren. Jag vill ha mina pianolektioner.

Jag är så hulliganiskt sugen på att åka till Göteborg. Träffa Kristina, Joss och alla andra..


Ja, det här var då allt jag hade att förtälja idag..

Kommentarer
Postat av: Martin

Träffa mig då!?

2009-09-13 @ 15:53:29
Postat av: Anna

Du är alla andra! ;) Nej det är väl klart jag vill träffa dig! :O

2009-09-13 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0