Lilla Anna

Så här ser jag ut idag. Tyckte det var mysigt med en varm kjol så det fick bli pickningfilten, hehe (; Kanske ska göra en fläta för att pigga upp håret. Pigga upp eller pigga ner, det är frågan.



Jag har ganska mycket ångest idag, vet inte riktigt vad jag ska säga. Glömmer saker som jag ska göra eller tänker på. Det är frustrerande och gör mig orolig och nervös.

Tänk er att ha en tanke i huvudet som gör er riktigt glad, man ba "yes, det ska jag göra" och nästa sekund är tanken borta. Man undrar var den tog vägen, försöker hitta den igen. Letar och letar men till slut vet man inte vad man ska leta efter och man vet inte om man har hittat den heller för man minns inte vad man letade efter. Och så går man och oroar sig för det och allt annat blir som grå dimma. En väldigt seg grå dimma.

Nu hade jag tänkt skriva något men glömde vad det var. Å ingenting kan riktigt förklara hur hopplös jag känner mig idag. Ta mig ut ur min egen kropp.


Det finns en låt som är väldigt bra. No one else knows med Building 429 om ni vill söka på den på spotify. Det fanns inga bra video-eller ljudklipp på den varken på youtube eller någon annanstans som jag hittade, annars hade jag lagt upp den.

Jag tror att Buildning 429 är mitt favoritband. Jag har aldrig haft någon favoritartist eller idol i hela mitt liv. Jag är inte en sån person.

Ni kan få en annan bra låt istället.



Det är något som åskar och låter hela tiden ibland. Jag undrar om det är min granne Rolf som spränger något borta på Göksäter. Han gör ju det ibland. Det låter i hela huset, känns som det är någon som småbombar taket. jag vet inte vad jag ska göra med den här dagen. Men den är ju snart slut ändå. Det går så fort hela tiden.

Jag ska till rehab sen. Klockan fyra ungefär. Så jag kan inte sitta här länge till för jag ska ta bussen. Det var så längesen jag var på rehab. Jag minns när jag kunde gå dit och bara träna järnet. Då var det ett gym för mig. Nu är det mer rehab. Men jag kommer nog alltid tänka på det som ett gym. Jag undrar vad jag ska få för träningsprogram. Jag tror jag kommer träna mer styrka nu, typ mag-och ryggmuskler. Det är vääldigt bra att ha det när man är sjuk. Annars får man ont i ryggen och grejer.

Lilla Anna är det idag. Jag minns en sån gullig sköterska jag hade en gång, hon sa hela tiden "lilla Anna" till mig.. hihi, nostalgi.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey, snyggo! mycket läckert och höstigt, gillar skärpet! kram



2009-09-09 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0