Twisted logic

Jag har fattat grejen. Nu när jag har trappat ner kortisonet kommer det onda tillbaka. Så enkelt är det. Jag har ont i bröstet på morgonen(innan jag tagit medicin) och på kvällen/natten(efter jag tagit medicinen, för det verkar inte med en gång).

Alltså kan jag inte sluta med kortison. Nu iallafall. Kortison-barn resten av livet? Nej tack! JAG VILL INTE LEVA ETT HULLIGANISKT KORTISON-LIV!!!!!! VILL INTE!! FATTA DET?!?! Jag vill inte ha ont heller! gaaaaaaaah :'(


MAD AND CRAZY!! Jag gråter snart..! :'( Vill inte inse att jag är fast i det här. VAD SKA JAG GÖRA?!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!?!?! allt är hemskt. Dessutom har jag fått tre små äckilga vårtor på foten som jag supergärna vill få bort men orkar inte engagera mig i att hitta något bra sätt.






Fölåt för ett utflippat inlägg, men såhär känns det just nu, måste få ur mig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0