Skumgummibollar

Godmorgon! Natten har varit okej, men det har gjort ont. Nu har jag precis ätit frukost och duschat, och gissa vad jag såg?! AnnLiz :D Hon är här i krokarna men har inte hand om mig. Typiskt. Hoppas hon kommer hit ändå. :) Jag vill gå till lekterapin nu, men ronden har inte gått ännu. Det suger lite, för det kommer säkert dröja jättelänge.

Fick två stora kortison-piller till frukosten. Man har bara lust att lägga dom i blomkrukan! Vet inte varför jag inte gjorde det ärligt talat. För ingen passar ju mig äöndå.




Nu ska jag gå och sätta mig på tvären i korridoren.

Skojar, men i matsalen ska jag sätta mig ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Lilla gumman, dumt att mitt busskort inte riktigt räcker till Näl, eller att tiden egentligen räcker till, men jag ska försöka komma. Någon dag. Eller så hoppas jag på att du kommer ut därifrån.



Dumma kortison, sätta sig på tvären i korridoren låter som en värdig protest. Gör't!

2009-09-29 @ 23:34:17
URL: http://esterochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0