Skribent i församlingsbladet

Ja, det är nästan så jag inte tror det själv! Idag kom församlingsbladet och jag var såå nervös men blev lite lättad när det kom. För det såg rätt bra ut. Pjuuh. :) Gah, kan inte riktigt fatta att jag har skrivit en artikel i en riktig tidning! (för den är väl ganska riktig iaf?;) Den skickas hem till nästan alla på Orust tror jag. Alla som tillhör Tegneby, Röra och Stala församlingar. Och det är gaanska många.. Min artikel är på baksidan, halva sidan. BrittMari sa att det var bästa sidan. Eller en av dom, man lägger märke till den ganska mycket. Tidningen är ute nu. Gaah. Jaja. Kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Det såg inte rätt bra ut. Det såg JÄTTEBRA UT!!

Tråkigt att du är sjuk. Dumma baciller!!

2009-09-04 @ 13:58:01
Postat av: Anna

Va roligt, Anna!

Måste nog bege mig till Tegneby K:a och haffa ett ex, (bor ju på Askerön tillhör därmed Valla, så jag får inte ert)eller så kanske söta svärmor skaffar ett ex som hon brukar :-)

2009-09-04 @ 16:36:34
URL: http://nazima.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, vad söta ni är. :)

2009-09-04 @ 17:35:03
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0