Gör mig glad

Kan man va så här deprimerad eller?! DET ÄR HELT SJUKT. Jag orkar inte ha det så här längre!

men jag tänkte lista saker som skulle göra mig glad

  • en egen tandemcykel
  • träffa en flumkompis och åka ut på äventyr
  • en resa till Spanien
  • Om Joakim&Joel gav ut en ny skiva med nya bra låtar(och jag fick den)
  • en glad överraskning
  • Om jag vann en årsförbrukning av jordnötssmör.
  • om Martin eller Kristina kom hem
  • om mamma skulle börja baka bullar helt sonika
  • ett skönt roligt läger(helst utan slut)
  • om Jesus kom tillbaka idag
  • om jag kunde betyda något för någon
  • om jag fick träffa något av alla de barn jag älskar
  • om jag kom på något att blogga om

Barn <3
Då skulle jag bli glad. Jag skulle vilja ha barn omkring mig jämt. Det är så lätt att tycka om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0