Sjukmorgon

Hemma idag med, mår inte konkret bättre idag men man kan ju alltid hoppas att det händer något i kroppen. Jag har hört att det är bra när det kliar, att det läker då. Men hulliganers vad det är jobbigt att ha en kliande hals! host host. Satte mig vid tv:n och åt frukost idag. Det var knight rider på 6:an, haha. Självklart såg jag på det ;) Fast jag tycker det är lite fjantigt egentligen. Jag menar kvinnorna i serien ska hela tiden vara så feminina och värnlösa, liksom och så kommer manlige Michael och räddar allihopa.

"oh nooo, Miiiichael save me! I'm gonna be blowed up in the aiiiir in two secooonds!"

"oh, thank you Michael, you saved my life!" (bildskön och så åttiotalsfrillan, glöm inte den!)

Inte det minsta förutsägbart, nej nej. :) När det var slut zappade jag över till MTV och såg en video med Madonna och Justin Timberlake.  Woho! Nu sitter jag här. Om man skulle gå och bita i några linjära funktioner kanske..



Ni får MTV-loggan istället för musikvideon, mohaha! (mohaha sägs likadant som om du skulle säga mofasa i lejonkungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0