Secret mission and lost in the supermarket

Idag var mamma och jag på hemligt uppdrag i Vänersborg. Jag mådde ganska dåligt men vi bestämde oss för att inte ställa in det och åka ändå. När vi var klara med det vi skulle göra tog vi en sväng förbi ICA för att handla lite grejer vi saknade hemma. Det gjorde vi men jag blev så förrvirrad för jag hittade ingenting i den affären, så jag gick vilse efter att jag letat efter honung ett tag. xD Men det var verkligen inte roligt för jag var så yr och tung i huvudet och jag orkade inte gå omkring och leta. Helt plötsligt gick det omkring massa kvinnor i röd regnjacka, jeans och kort brunt hår precis som min mamma. Gah! Men tillslut hittade jag henne. :) Då var jag typ slut fast det bara hade gått ca fem minuter. :P

Flashbacks från när man var liten och tappade bort mamma..

Förresten fick jag reda på att hon pratat med läkaren igår som tydligen hade sagt att de planerade att vaccinera mig mot influensa! Haha, visste inte ens att man kunde det.. Men eftersom jag är i riskgruppen och grejer är jag högsta prioritet. :)

Nu lyssnar jag på Whitney Houstons nya skiva :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0