Politik nej tack!

Bla bla bla bla bla.. Jag blev precis uppringd av en riktig Orustmålare(alltså en som pratar Orustmål, det har ingenting med färg att göra) som frågade om pappa var hemma. Jag sa nej men han fick pappas nummer, och blev jätteglad och tack tack, tack så mycket liksom.

Sedan börjar han mala på om KDU, alltså Kristdemokraternas ungdomsförbund eller något sånt. Och jag känner bara.. nej jag vill inte vara med tack så mycket jag avskyr politik lika mycket som jag avskyr SO och historia(för er som känner mig vet ni att det är allvarligt). Så då sa jag i en av hans andningspauser: "min pappa har luchrast snart så om du inte vill störa honom mitt  i maten är det nog bäst att ringa honom nu på direkten."

1-0 till Anna. Woho!



Ps. Jag äter glass nu. MOAHAHAhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0