Parta i Sparta!

Jag såg idag att jag fått en del kommentarer, då blev jag glad. ;D

Idag sov jag till klockan var tolv, då bestämde jag mig för att gå ner och hjälpa mamma med malodikrysset. Vilket jag också gjorde. Bland annat förtäljde jag att det var sagan om ringen som enyas "may it be" var med i.
Sen höjde jag mammas surfkunskaper en aning också skulle jag tro. Jag satt med min dator i köket och var inne på Emmys blogg, kollade på en video där hon gör tricks med sin hund. Så kommer mamma förbi och säger; "nämen vad är det här? Åh men är inte det emmy!"
Jag: "jo det är det."
mamma kollar på videon ett tag och sedan säger hon: "vad bra det var! Hon har alltså skickat den till dig?"
Jag: "mamma jag är inne på hennes blogg!" x)

Ibland blir man förvånad över hur lite mammor vet. Det syntes ju liksom tydligt att jag var inne på någons blogg.. :P Men hon har ju aldrig vänjt sig vid varken datorer eller bloggar direkt. Sen när hon kollade min blogg tyckte hon det var jätteroligt, inlägget under, om nutella och jordnötssmör. Hon ba: "wow! Vilka fina bilder! HUR har du fått tag på dom?!?!" Så fick jag berätta om mitt FRUKTANSVÄRT slitsamma arbete jag hade för att få fram bilderna på google ;)

Men som inte sagt, idag är jag sugen på att parta. I Sparta. Fast jag har ju aldrig vart där så jag är inte säker. ;) Men typ fotopromenad med någon trevlig själ. Tyvärr har vi lite ont om sådana varor här ute på ön just för tillfället.. hähä. Jag får väl klona mig själv eller något D: nej nu känner jag mig ganska desperato efter en lekkamrat faktiskt. DESPERATO.



:)

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill va me dig!

2009-09-19 @ 14:40:37
Postat av: Emmy

Haha, för att vara bloggprofessionell borde du dock länka till min sida när du skriver att du läst min blogg. :) Ju. :) Jag önskar så att jag kunde vara med dig, men du vet ju min anledning.



Mamma har fortfarande inte förstått skillnaden mellan blogg och hemsida. Man kan skriva som i en dagbok på en hemsida ju, så vad är då en blogg? ;)

2009-09-19 @ 16:24:32
URL: http://esterochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0