Nu

är jag jättetrött för jag har varit i skolan och sedan i Tegneby och planerat med Brittmari och Daniel. Det var rätt kul men jag anstränger mig nog egentligen för mycket. För nu har jag ganska ont i huvudet. Jag har så mycket tankar och bollar i luften och saker jag oroar mig för, måste verkligen lära mig ta en sak i taget. En dag i sänder. Vi får se hur det går.

Imorgon ska jag inte vara i skolan iallafall. Det är Friluftsdag, man ska sporta och samla poäng typ.. jag får såklart inte va men men det är väl inget direkt jag sörjer eftersom jag minns hur det var förra året.

Kanske ska ta en skön dusch innan jag lägger mig? Inpackning och morgonrock jaa..


flätade i måndags på morgonbussen men jag   har inte orkat ta ur dom än.. xD. Så nu är håret jättefult och trassligt




söndagsfrillan



Föresten: alla som inte svarat på frågorna får göra det så snart som möljigt, jag drar ut på det lite. Men inte länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0