Lemon & Ginger

Jag har funnit en choklad som är hulligansiskt god, den är som.. mat från himlen! Lite mörkare än mjölkchoklad och med en utsökt lite krispig kräm av choklad, citron och ingefära i mitten. Det kanske inte låter så gott men bevare mig väl, det är det..! Jag smäller nästan av bara av att prata om det! Det smakar choklad, syrligt och mmm gah!  Man kan bara njuta, och även efteråt.. Den här chokladen är ingenting man äter snabbt. Jag skulle råda er alla till att testa den här ifall ni får chansen!

http://4.bp.blogspot.com/_I3YO3B7vylE/SaUtHKIwyFI/AAAAAAAABps/WsNTopdrSYg/s200/DSC_2577.JPG

Marabou premium lemon & ginger

mm, NJUTNING! (som min gamla lärare Herentz brukade säga om SO- lektionerna xD<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0