Knight Rider

Idag fick jag stanna hemma för jag kände att en förkyldning var på G. Det var nog tur att jag gjorde det för nu känner jag av det ännu mer. Snuvig, tjock i halsen och ont i ryggen(typ knutar). Det sticks i näsan och halsen, inge trevligt. Jag som naivt hoppades på att slippa höstens förkyldningsrush. Men jag gör nu allt jag kan för att förhindra den. Bygga upp immunförsvaret och så..

Medan jag ätit frukost i morse halv sju hade mina föräldrar tydligen bestämt att jag skulle stanna hemma hela dagen, så det var bara att borsta tänderna och gå och lägga sig igen. Rätt så skönt. Jag sov till klockan nio och nu har jag suttit en stund framför tv:n och druckit te. :)

Haha, jag blev så glad för när jag zappade lite kom jag till 6:an och där var det knight rider! x) Nostalgi. Första natten på sjukhuset i våras när jag låg på obs- avdelningen och hade egen tv råkade jag se på det. Jag var ju så trött att jag inte orkade byta kanal och efter ett tag upptäkte jag att det var ganska roligt program. Kanske just för att det är från 80-talet eller för att det är värsta action som känns lite fejk x)



Åhh.. Knight Rider :)




Rummet jag hade på obs. In night- time. Med platt-tv. Alltså jag såg inte tv på natten, men tidigt på morgonen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0