Jag smäller av

Jag kollade just igenom lite av Kristinas bilder från Juli(hon har sina bilder på vår dator) och kom till en kväll då vi var på Strömsholm. Bilderna är fina och jag fortsätter bläddra. Så kommer jag till en bild på när vi är på väg till stranden och lillebror går och diabolar. Jättefin bild, men så får jag syn på bakgrunden. xD


Det är typ dödsstraff på att visa bilder på brush anywhere, så jag var tvungen att censurera. Men ser ni?! Jag fattar inte hur jag lyckas. Så står jag på tå också. Hahahahahahahahahahaa. Fy vad fult. xD Ni kommer inte få en closeup på den, haha. Tur att man kan få sig ett gott skratt även när man är sjuk. Det är väl då man behöver det som mest kan jag tro.

Ja och än en gång, jag skulle INTE klara mig här i livet utan humor, så sant som det är sagt!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Charmig bild. :)

2009-09-05 @ 14:15:23
URL: http://esterochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

Charmig var ordet ja! Haha. :)

2009-09-05 @ 15:08:27
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: syrran

hittade själv den bilden häromdan och fick mig ett gott skratt ;D, du är bara för..ja vad ska man säga!

Men du, vad har hänt med alla å ä och ö? De är jättekonstiga, sådär skumma kombinerade tecken som går att läsa men man blir apigt trött i huvudet.

2009-09-05 @ 22:15:12
Postat av: Anna

ifall det är såna tecken Kristina är det för att du använder Safari. Så blir det iaf för mig när jag gör det

2009-09-05 @ 22:27:57
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0