It's true life will smile for you

Ohnoo.. Jag var på gymmet idag. Bharat ska sluta, innan jul :O flytta till USA och grejer! Jag sa att det kan han ju inte göra bara sådär och försökte hota med att jag inte skulle träna mer om han gjorde det men icke :O För er som inte vet vem Bharat är är det en kille från indien som jobbar på rehab. Han är rolig. Men då frågade jag om han hade träffat en tjej och sen förstod jag alltihop. Dom är gifta, och han har inte ens sagt något till mig :O xD Men han har lovat att skicka bilder på hur det ser ut i USA när dom bor där, så då lovade jag att fortsätta träna på rehab. Tjena vad tomt det kommer bli! :O Nja, jag vet inte riktigt om jag kommer klara mig. Men som tur är ska han inte flytta än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0