Inlagd

Okej. Jag tar det tråkiga först.

När jag kom till skolan mådde jag verkligen skit. Det gjorde ont i bröstet och jag var helt mosig i hela kroppen. Tänkte att det skulle bli bättre om jag åt men det var inte alls gott så jag fick inte i mig så mycket. Kände mig inte som mig själv. Så jag var tvungen att ringa till pappa så han fick hämta mig. Vi åkte direkt till NÄL. Alltså:

illamående, yrsel och bröstsmärtor
Ingen mat på ca 8 timmar
Blodprov
Vänta på barnavdelningen i några timmar.
Ingen vet någonting om vad det är för fel på mig
"Vi vet inte varför det blir såhör men vi lägger in dig ändå."

Det positiva i situationen:

Vi hade redan en tid med ultraljudsläkaren så annars kanske vi hade behövt vänta ännu längre
Jag har en pappa och humor. x)
Jag har min laptop här, och flera andra grejer som kan va bra att ha. Tandborste tex. :)
Jag får "bo" på den snygga nyrenoverade avdelningen 22!
Det finns barn här.
Jag hör hemtrevliga pip-ljud och träffar trevliga människor.
Det finns massor av youtube-klipp  med galenskaparna
Min rumskompis är ingen hulligan
Jag är trött och jag kan sova



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0